Ki vagyok én?

2011.07.19. 11:05

Semmi extra. Egyszerűen csak egy NŐ vagyok, aki keres valamit. Folyamatosan, hiszen nem nyugszom, amíg nem találom meg az áhított harmóniát, lelki békét, amíg meg nem teremtem magamnak mindazt, ami ehhez szükséges. Hosszú út áll mögöttem, mire addig eljutottam, hogy merjek egyáltalán szembenézni önmagammal. Hogy eljussak arra a pontra, amikor azt mondom ELÉG! Olyan nincs, hogy ok nélkül kapom a pofonokat, és bárhogy is igyekszem, soha nem találom a helyem abban a helyzetben, amiben éppen vagyok. Egy ideje nekifogtam az útkeresésnek, több szálon futottam, mert meg kellett fejtenem a miérteket. Ugye, hogy ismerős a szitu?

A miérteket már megfejtettem, már tudom mit akarok és hogyan fogom ezt elérni. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresnokhalozata.blog.hu/api/trackback/id/tr873079524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása