Stratégia

2011.08.02. 23:47

 Elsőre kézenfekvőnek tűnik: vállalj másodállást!

 

Na jó, de mit? 

Ha főállásod van, az napi 8 óra. Általában minimum 1-2 óra elmegy a munkába járással és akkor még nem is beszéltem arról, hogy van lakás, család, kutya, macska, bevásárlás stb és még a férjed is szeretné jól érezni magát... ;) 

Olyan megoldást kerestem, ahol én osztom be az időmet, akkor dolgozok amikor tudok és azzal, akivel szeretnék. Nem akartam másik főnököt, köszönöm, elég az az egy a saját munkahelyemen. Ő olyan nagyszerű és megismételhetetlen, hogy köszönöm, Ő bőven elég. :) 

Erről eszembe jut egy vicc:

A vérprofi tanácsadó: Elmennek az egerek a bagolyhoz: - Figyusz, Uhu, gáz van! Mindenki bánt minket, védekezni nem tudunk, és a tökünk tele van már ezzel a helyzettel. Mit csináljunk? Erre a bagoly: - Hát, váljatok sündisznókká! Azokat senki sem bántja! - Ööö...Izé... és hogyan váljunk sündisznókká? - Azt pont leszarom. Én stratégiai kérdésekkel foglalkozom.

:)

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresnokhalozata.blog.hu/api/trackback/id/tr873121621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása