A mai nap hosszú volt, fárasztó is, de megérte, mert végig olyan dolgokkal töltöttem, amit élvezek. Reggel közös ébredés a párommal, ami ritka kincs. Már jól indult a nap ;)

Még a hűvösben kocsikázás a munkába, ahol korán reggel minden csendes és nyugodt. Napközben gyorsan telik az idő, sikerült megoldanom mindent és sok örömet szereztem másoknak. Az idő rohant, mert délutánra programom van, és már alig vártam, hogy fogyjon a papírkupac meg a @. Végre eljött a délután 4 óra és léptem.

Együtt jegeskávéztam a barátaimmal, megosztottuk egymással tapasztalatainkat, terveztünk, beszéltünk az életcéljainkról, a munkáról, jól éreztük magunkat. Hihetetlen, hogy közben pénzt kerestünk :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresnokhalozata.blog.hu/api/trackback/id/tr803180532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása