A minap volt egy kis időm este és olvasgattam a napi FBook bejegyzéseket. Elment az életkedvem némelyiktől! Komolyan, miért mindig csak a rosszat kell megosztani?

Ellenkampányként én mindig csak a jó dolgokról fogok beszámolni! Csakazértis. Nem elég nekünk az a rossz, ami a TV-ben van, vagy mi jövet-menet ér minket az utcán?

Várok mindenkit, ide bátran leírhatjátok a napi jó élményeiteket. A rosszakat moderálom vagy átírom jóra, fogadok, hogy sikerül, ha nem hiszed, próbáld ki! ;)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresnokhalozata.blog.hu/api/trackback/id/tr563181841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kacorkati 2011.08.26. 13:10:41

Kezdem akkor én:
Unicredit bank, dél, rekkenő hőség.
Az embernek kedve sincs élni, nemhogy bankba menni. De mentünk, mert kellett. És ismét nem csalódtam.
Odabent hűvös volt a levegő, de nem úgy az ügyintéző! Mint mindig most is kedves volt és türelmes. Van humorérzéke, amit szerencsére nem dobott el, amikor beléptünk az ajtón.
Szeretem, amikor az ügyfél ember, nem pedig egy zavaró tényező.
Nem véletlen, hogy bankot váltottam annak idején.
(ok, az ingyenes pénzfelvétel is számított akkor :)
süti beállítások módosítása