Huh, ez egy nagyon izgalmas nap volt.

Már itt ülök a fotelemben, lábam felrakva, gép az ölemben, a macska is bepaszírozta magát a laptop mellé és dorombolása elnyomja gép zümmögését. Minden csendes odakint, csak a tücskök ciripelése hallatszik, meg némi kutyaugatás.

Boldog megelégedettséget érzek, mert ma már látom a hosszú hónapok eredményét. Fizikailag, kézzel foghatóan is van fizum. :) Igen, és mint első fizetést, illik "megköpködni" egy kicsit, hogy szaporodjon. 

ez itt egy virtuális szentelő-köpködés.

Most az igazitól eltekintek, mert a monitort nem nyálazom össze :)

Ünnepeltem, tejhabos kávét ittam, felhívtam a legjobb barátnőmet, egy jót dumáltunk, sokat nevettünk. Majd a boltban jutalomképpen megvettem magamnak egy csodaszép színes, zsebes, csíkos füzetet (vagy notesznek is nevezhetném). Ebbe fogom majd írni a mai naptól az összes üzleti eseményt és egyebeket.

Feldobott állapotom egész nap tartott, teli vagyok energiával és erővel. Megint csak bebizonyosodott, hogy az első gondolat a helyes és akkor döntünk jól, ha a szívünkből jön. Arra vágytam, amikor elkezdtem ezt a munkát, hogy majd kellemesen, kávét kavargatva keresem a pénzt, közben jól érzem magam és érdekes embereket ismerek meg közelebbről. (vagy persze a hintaágyban is éppen olyan jó feeling:)

És a vágyam teljesült. Már látom magam előtt ahogy rendezvényt szervezek, teszek, veszek, intézkedek. Ez a következő lépés lesz...

Még egy dolgom maradt mára, élvezni a sikert és megosztani az örömömet a szerelmemmel!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresnokhalozata.blog.hu/api/trackback/id/tr363194201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása